2016年10月23日 星期日

I Don't Wanna Talk About It 台語翻譯




毋願講起

我會當迵過你
拍算是不時咧哭的目睭
天星對你來講啥物都毋是
影,而已

毋願講起
你有偌傷我的心
若是我留佇遮較久一絲絲仔
若是我留佇遮,你敢會聽
聽我的心肝,我的心肝

若是我孤單留佇遮
烏影敢會當掩崁我心內的色水?
目屎的藍
暗暝驚惶的烏
天星對你來講啥物都毋是
影,而已

我毋願講起
你有偌傷我的心
若是我留佇遮較久一絲絲仔
若是我留佇遮,你敢會聽
聽我的心肝,我的心肝

我毋願講起
你有偌傷我的心
若是我留佇遮較久一絲絲仔
若是我留佇遮,你敢會聽
聽我的心肝,我的心肝


I Don't Wanna Talk About It

I can tell by your eyes
That you probably been crying forever
And the star in the sky don't mean nothing to you
They're a miror

I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little beat longer
If I stay here won't you listen
To my heart, oh, oh heart

If I stay all alone
Will the shadow hide the color of my heart
Blue for the tears
Black for the night's fears
The stars in the sky don't mean nothing to
There're a mirror

I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little beat longer
If I stay here won't you listen
To my heart, oh, oh heart

I don't wanna talk about it
How you broke this old heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won't you listen
To my heart, oh my heart
My heart, oh my heart


沒有留言:

張貼留言