2016年6月17日 星期五

The show 台語翻譯



我只是小可仔予人挾佇中央
性命揣無路,愛情臆袂著
毋知欲去佗,無才調家己做
我試過矣,煞毋知是按怎

我只是一時迷失的查某囡仔
毋過無表現出我的驚惶
我舞袂清楚,伊予我失落
干焦知影一切會按呢去
享受人生這齣戲

較慢咧、較停咧
若無我的心臟強欲跳出去
去成做毋是家己的啥物
傷濟矣、傷過頭
戇人共愛用了了
煞較按怎都感覺無夠

[repeat]
你真正是抾捔去
享受人生這齣戲


I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
I don't know where to go, can't do it alone
I've tried and I don't know why
I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out, it's bringing me down
I know I've got to let it go
And just enjoy the show
Slow it down, make it stop or else my heart is going to pop
'Cause it's too much, yeah it's a lot
To be something I'm not
I'm a fool out of love
and I just can't get enough..
[repeat]
you're such a loser

just enjoy the show

沒有留言:

張貼留言